NURUL AIN FAROHAH

NURUL AIN FAROHAH

Friday 27 May 2011

Saat Aku Jatuh Cinta Dan Setia Pada Cintanya

Allahu Rabbi..
Ku pinta izin Mu
Jika suatu saat aku jatuh cinta
Jangan biarkan cinta ku untuk Mu berkurang
Hingga membuat aku lalai akan adanya Engkau

Allahu Rabbi..
Ku pinta restu Mu
Jika suatu saat aku jatuh cinta
Penuhilah jua hatiku dengan bilangan cinta Mu
Biar cinta ku pada Mu tetap utuh

Allahu Rabbi..
Jika suatu saat aku jatuh cinta
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan kasih Mu
Agar aku semakin mengagumi Mu

Allahu Rabbi..
Bila suatu saat aku jatuh hati
Pertemukanlah kami dalam redha Mu
Berilah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta Mu

Allahu Rabbi..
Pinta ku yang terakhir
Seandainya aku telah jatuh hati
Jangan Kau palingkan wajah Mu dari ku
Ku ingin terus berada dlm cinta Mu
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu..

No comments:

Post a Comment