NURUL AIN FAROHAH

NURUL AIN FAROHAH

Monday 14 March 2011

NURUL AIN FAROHAH

Dilahirkan pada 20 Mei 1985 di Hospital Teluk Intan Perak. Kemudian dibesarkan di Port Dickson Negeri Sembilan. Membesar seperti kanak-kanak yg lain cuma sedikit lain iaitu ''lasak macam jantan'' kikikii... almaklumlah aku satu-satunya anak tunggal kepada Pn Siti Salmiah & Encik Zainal..
Sedari sekolah rendah lagi aku dikenali sebagai budak yg sangat nakal!! {nakal macam mana tu?} nak buka story ler ni...'' ape yg budak lelaki buat, aku mesti nk buat..contohnye panjat pokok & main bola sepak...hahahaha.. aku ni memang tak reti dok diam-diam..ada saje benda yg aku nak buat. kadang-kadang mak aku sampai tak tahan dia kejar aku guna rotan...
Hobi aku pulak masa sekolah suka buli orang..hehehe..budak lelaki kat sekolah siap tabik springg la kat aku!!! kiranya aku ni dah tak nampak seperti perempuan..tapi yg peliknye sekasar-kasar aku ada jugak budak-budak lelaki kat sekolah suka kat aku, siap bagi surat cinta yang berbau wangi..hahaha..tapi aku ''boo layan''.
Kat sekolah aku dikenali sebagai pengawas. tapi aku yg last sampai pintu pagar {tak berdisiplin langsung}
mesti cikgu disiplin menyesal lantik aku jadi pengawas. ahhahah...
Hidup aku seharian dikelilingi dengan penuh kasih sayang dari ayah & mak. {anak manja la} ape yang aku nak mesti dapat. kadang-kadang benda yang aku tak nak pon dapat contohnya ''penampar'' dari mak aku!! hahahaha.. mak aku sangat-sangat garang {takut wooo} dan yg paling best bila mak aku marah aku, ayah akan marah mak aku balik.. kelakar jeww kan..
Hari berganti tahun, sifat aku mula berubah menjadi seorang yg lemah lembut sikit bila mak & ayah berpindah ke rumah baru..kat sana aku berkawan dgn budaj perempaun..huhhh... mak aku siap beli ''barbie doll'' lagi kat aku sbb nk tgk aku berubah jadi perempuan. Tapi ayah pula sebaliknye.. ayah belikan aku video game, kayu besball & lastik..kahkahkah... Best jugak main anak patung ''barbie'' ni kan... lama kelamaan aku suka pakai skirt & main masak-masak..cehhhh {macam tak percaya jeww} 
Umur aku melewati alam sekolah menengah. Semua permainan kesukaan aku, mak sedekah pada orang..{tension jeww}. Rutin harian pergi sekolah, tusyen & mengaji.. weekend pergi kelas taekwando..hurrmmmm
Pastu mulalah cinta monyet menyinggah dlm diari..hahahaha... kat sekolah dulu menjadi kesukaan ramai sebab aku comel!! kahakahakaha {statement tak boleh blah}
Hari-hari dapat surat cinta. pastu Bf keliling pinggang...hahahaha.. masalahnya aku tak nk pon couple-couple ni...budak-budak lelaki tu semua yang perasan..  {aku ingat pesan embah(nenek), jgn main-main cinta masa sekolah}. Dan disini jugalah bermula kisah aku & dunia modeling dari umur 14 tahun lagi. Dan pelan-pelan aku berubah jadi seorang yg ''feminin''.. peewwiitttt...hahahahaha

No comments:

Post a Comment